Strona główna Moda Vistula Jesień/Zima 2023 - Realizuj pasję we własnym stylu

Related Posts

COS prezentuje kolekcję jesień-zima 2023 podczas Nowojorskiego tygodnia mody

COS powrócił na wrześniowy New York Fashion Week, prezentując kolekcję na sezon Jesień-Zima 2023. To podróż pełna kontrastów, gdzie tradycja splata się...

Guess wchodzi w partnerstwo z ekskluzywnymi klubami plażowymi w Hiszpanii, Turcji i we Włoszech

Tego lata marka GUESS zaprasza swoich gości do luksusowych klubów plażowych, zlokalizowanych w najpopularniejszych wakacyjnych destynacjach w Europie. GUESS...

Kolekcja GUESS KIDS na nowy rok szkolny

Od kurtek po denim, odzież sportową i akcesoria - w najnowszej kolekcji GUESS Kids Back To School wybrzmiewają kolor, wygoda i zabawa.

Vistula Jesień/Zima 2023 – Realizuj pasję we własnym stylu

Pielęgnowana od lat czy dopiero odkrywana - pasja potrzebna jest w życiu każdego mężczyzny. Napędza do działania, pozwala zrozumieć siebie, daje satysfakcję....

Stylizacje na każdą okazję z Vistula Celebrations

Vistula zachęca do osobistego i unikalnego świętowania, dostosowanego do naszych własnych zasad i stylu. Bez względu na to, czy to oficjalne wydarzenie...

Featured Artist

Kaleb Black

Painter

Kaleb started this adventure 7 years ago, when there was no real voice protecting the environment. His masterpieces promote saving the Earth.

Vistula Jesień/Zima 2023 – Realizuj pasję we własnym stylu

Pielęgnowana od lat czy dopiero odkrywana – pasja potrzebna jest w życiu każdego mężczyzny. Napędza do działania, pozwala zrozumieć siebie, daje satysfakcję. Dlatego Vistula, w najnowszej kampanii AW23, zachęca mężczyzn do szukania i rozwijania swoich zainteresowań. Marka zaprosiła Rafał Jonkisza, akrobatę, podróżnika i influencera oraz Rafała Rulskiego, Mistrza Polski w wyścigach samochodowych, a obecnie instruktora doskonalenia techniki jazdy i konstruktora symulatorów do simracingu, aby pokazali jak realizują pasje we własnym, niepowtarzalnym stylu oraz jak moda towarzyszy im w codzienności. 

Najnowsza kolekcja Vistula to nowoczesna i wysokiej jakości odzież dla mężczyzn, którzy od ubrań oczekują więcej, w każdej sytuacji. Realizując potrzebę komfortu i stylu, marka koncentruje się na tworzeniu wygodnych, funkcjonalnych i niezawodnych projektów, które dotrzymują kroku podczas codziennych wyzwań. 

Kolekcja na miarę współczesnego mężczyzny 

Dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów, kolekcja wyróżnia się wyjątkową elastycznością, doskonałym dopasowaniem i co najważniejsze – uniwersalną praktycznością w każdych warunkach. Ubrania świetnie współpracują z sylwetką, nie ulegają zniekształcaniu i zapewniają maksymalny komfort. Flagowy produkt marki- garnitur- dostępny jest w różnych fasonach, a jego elementy można kupować osobno, co pozwala na łatwiejsze dopasowanie kroju do konkretnej postury. Poza garniturami i marynarkami z wełny wosokoskrętnej w ofercie znajdują się elastyczne modele z technologią 3DWOOL i stretch. Technologia 3DWOOL, opracowana we Włoszech, łączy najlepszą wełnę z dodatkiem elastanu, tworząc przyjemny w dotyku i plastyczny materiał, który świetnie dopasowuje się do ciała. Połączenie najlepszych cech materiałów tkanych z elastycznością dzianin z dżerseju, czyni tkaninę 3DWOOL unikatową. Stretch, czyli odpowiedni rodzaj splotu o dużej sprężystości, daje dodatkowe poczucie komfortu. Jego wyróżnikiem jest doskonała rozciągliwość, z gwarancją powrotu tkaniny do pierwotnego kształtu. Takie rozwiązanie sprawia, że garnitury Vistula będą niezawodnym towarzyszem nawet dla najbardziej aktywnych mężczyzn.

W kolekcji znajdziemy różne modele spodni w stylu casual, koszule w wielu odcieniach z wysokiej jakości bawełny, a także klasyczne t-shirty, jeansy czy bluzy, które stanowią bazę dla wielu stylizacji. Nie zabraknie również jesiennego „must have” – golfów i swetrów z wełną merino. Dodatkowo, szeroka oferta odzieży wierzchniej – ciepłe kurtki i płaszcze oraz rozbudowana oferta akcesoriów, które dopełnią męskie stylizacje.

Nowoczesność w kolekcji i kampanii

Vistula w swoich projektach pokazuje, że elegancją można się bawić. Sięgając po nowoczesne tkaniny, fasony i barwy zachęca do budowania własnego, indywidualnego stylu. Transformacja marki odbywa się zarówno na poziomie produktu, jak i tworzonych materiałów promujących kolekcję. W video wykorzystano technologię 3d wspieraną przez algorytmy AI, dzięki czemu podkreślono znaczenie żywiołów, dynamikę i emocje. W tworzeniu animacji wykorzystano wyłącznie proceduralne narzędzia do projektowania scen 3D, co wymagało zainwestowania zdecydowanie większej ilości technicznej pracy w początkowej fazie procesu, ale pozwoliło uzyskać przestrzeń na eksperymentowanie i ciekawe rozwiązania wizualne. W materiałach wykorzystano algorytmy oparte na sztucznej inteligencji, a współpraca z wysoko wyspecjalizowanymi twórcami z ABRA pozwoliła na prezentację innowacyjności marki i pokazanie jej nowoczesnego charakteru.  

Ambasadorzy kampanii:

Rafał Jonkisz – pasjonat gimnastyki i akrobatyki artystycznej, egzotycznych podróży i zdrowego stylu życia, który swoimi zainteresowaniami dzieli się z ponad 300 tys. obserwujących na Instagramie. Rafał to mężczyzna, dla którego swoboda ma ogromne znaczenia – w życiu i w modzie.  

Rafał Rulski – polski kierowca wyścigowy, Mistrz Polski w wyścigach samochodowych. Od 2018 roku prowadzi szkołę doskonalenia techniki jazdy oraz konstruuje symulatory do simracingu. Swoimi działaniami pokazuje, że świat rzeczywisty płynnie łączy się z tym wirtualnym, a współczesny człowiek dzięki najnowszym technologiom, może być częścią ich obu. 

Latest Posts

COS prezentuje kolekcję jesień-zima 2023 podczas Nowojorskiego tygodnia mody

COS powrócił na wrześniowy New York Fashion Week, prezentując kolekcję na sezon Jesień-Zima 2023. To podróż pełna kontrastów, gdzie tradycja splata się...

Guess wchodzi w partnerstwo z ekskluzywnymi klubami plażowymi w Hiszpanii, Turcji i we Włoszech

Tego lata marka GUESS zaprasza swoich gości do luksusowych klubów plażowych, zlokalizowanych w najpopularniejszych wakacyjnych destynacjach w Europie. GUESS...

Kolekcja GUESS KIDS na nowy rok szkolny

Od kurtek po denim, odzież sportową i akcesoria - w najnowszej kolekcji GUESS Kids Back To School wybrzmiewają kolor, wygoda i zabawa.