Bohaterowie najnowszej kampanii MODIVO przekazują, że życie jest ich pasją. Wskazują, że kluczem do sukcesu i satysfakcji jest dążenie do spełniania marzeń, czerpanie radości z codziennych chwil i szacunek dla różnorodności. Osoby te nie boją się już żadnych wyzwań, ponieważ wierzą, że wszystko jest możliwe. Kampania, powstała w duchu wyrażania siebie, niezależnie od jakichkolwiek ograniczeń, włączając w to opinie innych, świętuje istotę życia we wszystkich jego aspektach i kolorach.

W kampanii MODIVO występują niezwykli bohaterowie, którzy są zwykłymi ludźmi, ale mają nadzwyczajne osobowości i spojrzenie na świat. Co inni powiedzą na ich temat? To nie ma znaczenia. Gwiazdom kampanii towarzyszy jedno motto przez całe życie: ważne jest, aby czuć się dobrze ze sobą. Dlatego robią to, na co mają ochotę, czerpią z życia pełnymi garściami i spełniają wszystkie swoje marzenia. DJ Wika, jedna z najbardziej charakterystycznych przedstawicielek generacji Silversów, jest uznana jako djka z wieloletnim doświadczeniem, gwiazda dużych muzycznych festiwali oraz główna bohaterka najnowszego dokumentu „Vika!” w reżyserii Agnieszki Zwiefki. Jej energia, charyzma i nieustanny głód życia mogłyby zainspirować wiele pokoleń. Podobnie Ania, która od lat występuje w serialach i filmach, uwielbia czytać i chodzić na gimnastykę, oraz Barbara, pasjonatka podróży i aktorka filmowa, która kocha psy i angażuje się w teatry amatorskie. Maciej, aktor, fotomodel i autor pierwszej tężni solnej na świecie, również posiada silny duch i energię. Jakie są ich plany na przyszłość? Żyć, kochać, bawić się i doświadczać życia – wszystko na swój unikalny sposób i zgodnie z własnymi zasadami.
Sesja zdjęciowa i video, stworzone w ramach kampanii MODIVO, ma na celu akcentowanie bliskich sercu polskiego multibrandu wartości, takich jak wyrażanie siebie i tworzenie własnej autentycznej tożsamości, niezależnie od oczekiwań czy przekonań innych, oraz szacunek dla siebie i pielęgnowanie wewnętrznego dziecka. Bohaterami kampanii są przedstawiciele Generacji Silversów, wybrani nieprzypadkowo. To właśnie oni najczęściej podlegają sztywnym normom naszej kultury dotyczącym zachowania, ubioru czy sposobu życia. Jednak bohaterowie kampanii przekraczają te szkodliwe stereotypy, dowodząc, że radość, żądza życia, energia i dobry humor są ponadczasowe cechy, które mają znaczenie niezależnie od wieku czy okoliczności.

W kampanii dominują dynamiczne stylizacje, które doskonale harmonizują z charyzmatycznymi postaciami i jaskrawymi kolorami w tle. DJ Wika prezentuje niesamowitą energię, pozując w pastelowej kurtce od Femi Stories, cekinowych spodniach duńskiej marki Rotate i pasujących lawendowych półbutach od Karino. Ania natomiast emanuje szykiem retro w trawiasto-zielonej marynarce Gestuz, paskowanym swetrze z Levi’s i intensywnie czerwonej spódnicy Birgitte Herskind. Basia prezentuje ponadczasowe podejście do casualowego codziennego stylu, z dużą swobodą zestawiając błękitną kurtkę od Tommy Jeans, cytrynowy sweter Polo Ralph Lauren, rubinowe spodnie Kontatto i kwiecistą apaszkę Ralph Laurent. Maciej, fan współczesnych stylizacji inspirowanych streetwearem, pozuje w lawendowej paskowej koszuli z krótkim rękawem od Dickies i modnych białych sneakersach New Balance. W innym zestawie prezentuje połączenie casualowej mody ulicznej, nosząc kanarkową kurtkę bomber varsity od Tommy Hilfiger, dopasowany długim rękawem adidas o butelkowym odcieniu i modny kapelusz typu bucket hat w kratkę.

Bohaterów kampanii możesz zobaczyć w filmie „VIKA!” wyreżyserowanym przez Agnieszkę Zwiefkę, który będzie prezentowany podczas festiwalu Millenium Dosc Against Gravity. Festiwal odbędzie się w dniach 11-21 maja w Warszawie oraz siedmiu innych miastach w Polsce.